שיווק מודרני משגשג על נתונים, ומאפשר לעסקים לעקוב, לנתח ולהגיב לאינטראקציות של משתמשים כדי להניע צמיחה. מחקר של מקינזי מגלה שחברות הממנפות ניתוח לקוחות מצטיינות ברכישה ושימור. אך כיצד יכולים עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) לנצל את אסטרטגיות השיווק המתקדמות הללו?
**הפוך את האסטרטגיה השיווקית של הלקוח שלך לאוטומטי**
עסקים קטנים ובינוניים רבים נאבקים בשיווק מתקדם בשל מומחיות וזמן מוגבלים. בעוד שסוכנויות יכולות לספק מומחיות, ניהול זרימת הנתונים נותר מאתגר. זה המקום שבו אוטומציה, במיוחד באמצעות מחברים המופעלים על ידי אלבאטו בפלטפורמת Duda, הופכת לבעל ערך רב.
המחברים של דודה מאפשרים תקשורת בזמן אמת עם כלים כמו HubSpot ו-Mailchimp, האוטומציה של העברות נתונים בצורה חלקה. תאר לעצמך לידים מוקלטים באופן מיידי ב- HubSpot לאחר שליחת טופס או אימייל שנשלח באמצעות Mailchimp לאחר טריגרים ספציפיים. רמה זו של אוטומציה הופכת אתרים למוקדי פרודוקטיביות רבי עוצמה, ומשפרת את שימור הלקוחות והזדמנויות למכירה צולבת.
**הצע יכולות שיווק מתקדמות**
סוכנויות מציעות לרוב שירותים שונים מעבר ליצירת אתר, מתוך הכרה בכך שאתר אינטרנט הוא נדבך שיווקי מכריע. במקום להתייחס לשירותים האלה כנפרדים, למה לא לשלב אותם?
המחברים של דודה מאפשרים יצירת אתרים בעלי תפקוד גבוה שמעלים מאמצי שיווק. עם נתוני לקוחות מרכישות והגשת טפסים, אתה יכול להציע שירותי שיווק ופרסום מחדש בדואר אלקטרוני. זה לא רק משפר את אסטרטגיות השיווק של הלקוחות שלך אלא גם פותח זרמי הכנסה חדשים לסוכנות שלך.
**הרם את האתרים של הלקוחות שלך**
ככל שעסקים חדשים צצים, הנוף התחרותי מתעצם. הלקוחות שלך צריכים אסטרטגיות יעילות כדי להתבלט, והסוכנות שלך יכולה לספק את התמיכה הדרושה. התמיכה המקורית של דודה במחברים מפשטת את התהליך, ומאפשרת אינטגרציה חלקה עם הכלים המועדפים על הלקוחות ללא כניסות נוספות.
האם יש לך רעיונות אוטומציה חדשניים אבל חסר לך מחבר לכלי האהוב עליך? ספר לנו, ובואו נבחן יחד את האפשרויות!
אמצו את הכוח של דודא והפכו את העסקים של הלקוחות שלכם עם אסטרטגיות שיווק אוטומטיות מונעות נתונים.